Thursday, June 4, 2009

Perubahan Mendadak


Perasan tak? Blog kisahdunialelaki yang jahat tu tiba2 jer dah jadi restricted, hanya orang yang dijemput saja boleh baca blog dia... Hai, dah kepanasan ker sedara DL? Sebelum ni ko gak beriya-iya nak aibkan orang yang tiada kena-mengena dengan ko (mungkin juga orang yang ko dendam sebab dorang reject ko) kat blog secara open access...

Tapi bila KBL buat spy sket, dia dah mula gelabah... Terus tukar blog kepada restricted... Hello, sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah jugak. Henti-henti la buat kerja memfitnah dan mengaibkan orang. Seronok sangat ker mengaibkan orang? Aku harap ko berubah dan insaf sebelum terima balasan Tuhan... Beratus-ratus mangsa teraniaya akibat pengaiban kat blog ko berdoa supaya ko terima pembalasan.



P/S: Mengaibkan = Mengumpat... Seronok ker makan daging orang?

2 comments:

  1. wahaiiiiiii penulis ku sayang terima kasih atas dedahan yang u lakukan i adalah antara "mangsa" tulisan laknatullah yang telah disebarkan nasib baik leeeeeeeeeeeeeeeeeeee bf aku tu baik org nya tak mudah percaya kalu tak dah lama hai2 bye2.aku selalu berdoa yang allah bg pengajaran pada dia.aku dah maafkan dosa dia ngan aku tapi now dosa dia ngan tuhan jeeeeeeeee now.aku iklas nk bg tau aku ada diari dia tp aku malas nk aib kan dia biar la aallah yang balas perbuatan dia.aku kenal sngt mamat tu aku penah ddk ngan dia 2 bulan.apa yang ko cerita tu aku tak pasti lak tp ada kebenaranya.......now dia lg gemuk aku pernah terserempak ngan dia kt lrt tp dr jauh leeeeee

    ReplyDelete
  2. thanks for sharing this information..
    good job buddy!
    harap dia cepat² insaf!

    ReplyDelete