Thursday, December 31, 2009

KDL oh KDL...


Lama tak bercerita pasal KisahDuniaLelaki (KDL) si gay stalker yang psiko ni...


Walaupun dulu saya, KisahBlogLelaki (KBL) ada mendedahkan serba sedikit maklumat dia, sedikit sebanyak maklumat tu dah buatkan dia bagai cacing kepanasan kerana "mangsa2" fitnah dia sudah tahu identiti dia... Rata2 "mangsa" dia mengaku kepada saya yang mereka pernah mengenali si KDL dan reject cinta dia. Si KDL melunaskan dendam dengan memalukan (melalui fitnah dalam blog) sesiapa saja yang reject cinta nya. Dasar tak malu...

Dek kerana rasa tak selamat dengan situasi itu, KDL juga ada beberapa kali menukar alamat blog keji nya itu. Berikut ialah alamat2 yang dia gunakan untuk blog:

1) http://kisahdunialelaki.blogspot.com (Removed)

2) http://kisahdunialaki.blogspot.com (Removed)

3) http://kesahdunialaki.blogspot.com (Current)

Walau bagaimana pun, KDL tetap tak belajar dari kesilapan. Dia tetap meneruskan misi keji memalukan orang lain dengan upload gambar tanpa izin disertakan dengan fitnah.

Saya hanya memerhatikan dulu rentak KDL. Bila dia terlalu leka menjadi hero maya dalam dunia blog dia, kadang2 dia tidak sedar kecuaian dia memerangkap diri sendiri. Jadi saya menunggu peluang saja mencari point rasional untuk mendedahkan secara lebih konkrit siapakah si KDL.

1 comment:

  1. Pergggghhhhh... muahhhhh.. I love it
    and I love too so much.
    Berminat menjadi adik angkat dan money boy, anak-anak ikan Abang, serta seks promoter dibayar
    Please add my WhatsApp for the best
    wasap.my/+60163661808/GooglebOy

    ReplyDelete