Thursday, December 31, 2009

It's 2010 and I'm Back~!!!


Assalamualaikum & Salam Sejahtera

It's 2010 and I am Back~!!!
Happy New Year 2010...
Semoga azam anda semua dapat ditunaikan. :-)
Dah lama tak menulis blog...
Saya bukannya menghilangkan diri.
Cuma sibuk dengan urusan kerja.
Kini saya kembali menulis blog. Mungkin saya akan sentiasa aktif, mungkin juga untuk seketika. Walau apa pun, saya harap pembaca dapat berkongsi buah fikiran dengan saya untuk kupasan blog yang lebih mantap.
Jom kita teruskan Edisi Siasat memburu siapakah anjing bajingan penulis blog KDL itu. Para "mangsa" penulisan fitnah keji KDL adalah di alu2 kan untuk menyumbangkan isi blog ini.




1 comment:

  1. Bukti-bukti yg lebih nyata ada di sini.

    Yg menunjukkan KDL juga seorg PELACUR, yakni gelaran yg KDL sendiri GUNA untuk mereka yg mencari kenalan/keseronokan melalui internet.

    Sekarang siapa yang malu?

    http://kdl-kesah-dunia-lelaki.blogspot.com/

    ReplyDelete