Monday, May 18, 2009

Nor Farzly Bin Abdul Aziz

Gambar Dulu-dulu

Gambar Terkini


WANTED

Nama Penuh:
Nor Farzly Bin Abdul Aziz
Nama Panggilan: Fazley / Ejump / Cik Ly
Tempat Tinggal: Wangsa Maju
Tempat Lahir: Melaka
Tarikh Lahir: 24-12-1975
Agama: Islam
Pekerjaan: Banker & Agen Pelancongan

Majikan: Unilever (M) Sdn Bhd & E-View Travel
Status perkahwinan: Bujang
Tinggi: 168cm
Berat: 60kg (sekarang obesity)

No Telefon: 013 - 243 9305


Kesalahan:

1) Mendesak lelaki berpacaran dengannya dan akan bertindak mengugut dan memalukan mangsa (melalui penyebaran nombor telefon) jika kena reject.

2) Menipu kenalan internet dengan hanya memberikan gambar dirinya yang beberapa tahun dulu ketika zaman masih kurus.

3) Mencuri laptop pasangan seks (lelaki) dan melarikan diri selepas berjimak bontot (menurut laporan seorang mangsa).


4 comments:

  1. ish jahat nyer..baik campak di dalam lubang buaya..actly i ada bff from indonesia named yona..dia mintak tolong i cari jantan ni..sbb jantan ni still ada hutang dia duit kain...1,700.000rupiah lagi..walaupun kita rasa skit tapi hutang org silalah bayar..kesian kat my bff tu...i dah ckp kat yona yang jantan ni penipu since i dah tgk blog ni..sbb bfore tu yona dah call bykkkkk kali tapi jantan ni tak angkat pun..email pun tak reply..and yona tu dgn rela hati ckp..'takpela biar tuhan yg membalasnyer...' punye la baik..to jantan bodoh ni..ko pegi la bayar..kesian kot kat yona tu..org tu pun meniaga..

    ReplyDelete
  2. hallo bang farzly, masih ingatkah dng saya? saya disini bukan bermaksud untuk menjelek-jelekan abang,saya disini hanya bertanya,apakah masih ada niat abang fazly yg terhormat untuk melunasi hutang abang dng saya? sila abang sms ke saya,kapan nak abang bayar? saya tau abang sibuk,apakah sesibuknya abang sampai 7 bulan tak bayar? Bang, kita kenal baik-baik,apalagi setiap abang ke indonesia (Bandung), abang selalu saya hormati sebagai wisatawan, selal saya kunjungi abang selama di indonesia, tapi kenapa abang balas dng ini semua. ayolah bang, jng lari spt ini,hubungi saya? Salam dari kami semua di Indoesia (Bandung).

    ReplyDelete
  3. dia ni mcm tu ker???? ish3....penah chat skali..dia ajak melancong teman dia...

    ReplyDelete
  4. assalam,saya ttiba jumpa blog ni.dan ternyata benar ape yg kamu tulus tentang dia.blog dia sekarang duniakdl.blogspot.com.setelah saya comment pada dia,dan terangan tulis sudahla menghina org nor farzly,di ternya marah dah terus blok blog dia dr tatapan umum.untuk pengetahuan anda,memng benar ida orgnye.dr gaya tulisan dia saya dah tahu dia yg menulis sebab saya penah kenal dia sebelum ini.dia memng jenis org yg suka maki.maki.hanjeng xpernah lepas dr mulut dia.ternya benarla dia orgnye yg kamu semua cari.kg dia di kuala sg baru melaka.dia memng keje di unilever.hajar je setan durjana ni.menipu pon sama.kesian agent di indonesia ditipu smpai sekarang.

    ReplyDelete