Monday, May 18, 2009

Blog KISAH DUNIA LELAKI

Aku rasa terpanggil untuk meluahkan pendapat aku bila terbaca blog Kisah Dunia Lelaki. Penulis blog Dunia Lelaki (DL) ni mendakwa kononnya dia nak menegakkan kebenaran dan bukannya nak mengaibkan (walaupun sudah terang lagi bersuluh dia memalukan mangsa yang belum tentu ada kaitan dengannya dengan menyebarkan gambar mereka). Ini antara pendapat aku la...

1) Penulis blog DL tak bahagia dengan kehidupan dia dan sangat memerlukan perhatian.

2) Penulis blog DL kena reject kaw2 dengan mangsa2 nya yg telah dipamerkan gambar. Aku tak fikir ada orang beriya-iya konon nak menolong pembaca blog nya yang meinta tolong untuk menyebarkan gambar mangsa-mangsa yang tiada kena mengena dengan DL (jika difikirkan logik).

3) Penulis blog DL pandai berhujah tentang agama tapi sentap pulak bila ada orang hantar e-mail kepadanya dengan kutukan laknat ke atas kaum GAY. Si penulis blog DL siap marah2... masih nak tegakkan benang yang basah? Orang tu cuma sampaikan apa yg Allah katakan. Nak marah dengan Allah ker?

4) Pada pendapat aku juga, bagi setiap pengunjung yang terbaca blog fitnah atau gambar mangsa yang dimuatnaik tanpa izin dengan tujuan mengaibkan, penulis blog DL akan menanggung saham dosa.

Pesanan saya kepada penulis blog DL, jangan berhujah hanya menggunakan akal dan nafsu.

2 comments: